2015. november 20., péntek

TIZENÖTÖDIK NAP: ALAPOS ALAPOZÁS

Sziasztok!

Ma először, (de nem utoljára) kitakarítottam az utasteret.
Előtte azért volt egy majdnem egyórás köszörülés, aminek következtében az összes maradék hegesztési varrat, és lemezél simává vált.
Elég zajos volt, ha ilyenbe fogtok egy ilyen kis zárt helyiségben, javaslom a munkavédelmi fejhallgatót. Nekem nem volt.
Mit is mondtok? Nem hallom! :o)
Na szóval a köszörülés után kitakarítottam az utasteret, ami talán viccesnek hangzik a felújítás ezen szakaszában, de a feladat az utastér alapozása volt, így teljesen pormentessé kellett tenni.
Enélkül ugyanis az alapozó festék nem tapad hozzá rendesen a lemezhez.
Amit lehetett kis söprűvel kiszedtem, amit azzal nem lehetett, azt a szórópisztollyal fújtam ki.
Gondolhatjátok, milyen poros meló volt, de nyitott ajtónál gyorsan ki is ment a műhelyből.
Amikor ez is megvolt, bekevertem a festéket a hígítóval, (illetve annak hiányában a 95-ös benzinnel) és már mehetett is a fújás.
Egy egész doboz festék rá is ment az utastérre és a csővázra. A mostani alkalommal szürkére sikeredett. Ezt a színt a makettezők german grey-nek hívják. (azért ez még nem egy Tigris...) :o)
Rövid nap volt, de látványos a haladás.
Nézzétek meg a mai képeket is itt lejjebb.

Üdv:
dF

takarítás után, festés előtt

ugyanaz, festés után (panzer-szürke)

Jobboldal festés után

a csőváz is lefújva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése