2015. október 22., csütörtök

TIZENEGYEDIK NAP: A KASZTNI ÚJRA AZ ALVÁZON

Sziasztok!

A mai napon a karosszéria alvázra való visszahelyezése volt a feladat.
Azzal kezdődött, hogy a kötelet kicseréltem láncra, mert a kötél kissé megnyúlt az emelésnél.
A következő probléma az volt, hogy ha a karosszéria négy sarkán emeltem, nem tudtam olyan magasra emelni, hogy az alváz aláférjen.
Ezért a karosszéria közepén két padlónyíláson átvezetve egy ponton emeltem fel.
Na ez nem volt jó ötlet. 
Az volt a kisebb baj, hogy a kasztni nem volt egyensúlyban. A nagyobb, hogy amikor a hátulját kézzel megemeltem, hogy vízszintesbe kerüljön, a lánc elszakadt és puff...
Megúsztam egy kisebb sérüléssel, de lehetett volna rosszabb is. :o)
A kasztni az oldalára borult, úgyhogy kezdődött az egész előröl.
Ezután a "B" oszlopok közé -a padlóhoz közel- behegesztettem egy darab csövet, és annál fogva emeltem fel, így sikerült kellő magasságba emelni. Az egyensúlyt a hegesztőtrafó padlólemezen történő tologatásával értem el.
Ezt követően betoltuk az alvázat a kasztni alá, és szépen lassan leengedtük rá.
Kis problémát a pedálok és a váltókarok okoztak, de kis lökdösődéssel megoldottam.
Az alátolástól számítva nagyjából 20-30 perc volt, mire pontosan a helyére került.
Ezután következik majd a rögzítőcsavarok, és a lekötött dolgok (benzin- és elektromos vezetékek, kézifék, stb.) visszaszerelése.
Ez azonban már a következő nap feladata lesz.
(nézzétek meg itt lejjebb a mai képeket.)

Üdv:
don Francesco


A négy láncon nem emelkedett elég magasra
....nagyjából 10-12 cm. hiányzott...
...ezért egy csövet kellett behegeszteni, és egy ponton emelni.

Így már ráment az alvázra a kasztni, előbb elöl...
...azután hátul.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése