Sziasztok!
A következő feladat a karosszéria és az alváz végleges szétválasztása volt.
A hátramenő vezetékeknél (ahogy már írtam) találtam egy kék, egy kék és egy kék vezetéket. (mind egyforma kék :o)...)
Ez biztosan az imperialisták megtévesztésére szolgált, csak az maradt ki a számításból, hogy a Dnyepertől nyugatra vannak különböző színű szigetelőszalagok is. :o)
a kék, a kék és a kék... |
megjelölve, lekötve |
A váltókar leszerelése (nagyjából 3 perc) után, következett a hűtő levétele, mert enélkül, nem lehet a kormányművet kiszedni.
Ezzel semmi gond nem volt, a hűtőcsövek már le lettek régebben kötve, már csak az alsó két tartócsavar volt hátra.
Hűtő kint |
A hűtővel eredetileg minden rendben volt, de azért elmegy majd egy hűtő-szakértőhöz, mert mégiscsak eltelt 51 év...
A hűtő után a kormánymű következik.
Oldalról négy csavar, és a kormányösszekötő gömbfej leszerelése után, már csak ki kellett húzni előre az egész kormányrudat.
Persze a kormánykerék már korábban lekerült.
Kormánymű kint |
Ezután tulajdonképpen már le is jöhetett volna a karosszéria, de az eleje mégsem mozdult. Ekkor jöttem rá, hogy a karosszéria és az alváz között nem csak alulról vannak csavarok, hanem a taposólemez mindkét oldalán belülről is van egy-egy darab.
Plusz öt perc és már kint is volt.
Nagy pillanat jött ezután.
A karosszéria végre elvált az alváztól, egyelőre csak 20 cm.-rel. Ez azért fordulópont, mert ezzel véget ért a szétszerelés, jöhet a kiszerelt alkatrészek egyenkénti felújítása, és az összeszerelés.
karosszéria az alváz fölött |
a kép kicsit rossz, de látható a lényeg |
most nem túl szép látvány, de innen szép a győzelem :o) |
Remélem emlékezni fogok még, hogy mit hová, és milyen sorrendben kell visszaszerelni... :o)
Üdv:
dF
Üdv:
dF
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése