Ezen a blogon figyelemmel kísérhetitek majd egy 51 éves GAZ-69-es felújítását.
Idén év elején hozzájutottam egy 1964-es évjáratú GAZ-69-eshez, ami egészen jó állapotban van.
Köszönet érte előző tulajdonosának Torják Józsefnek Mátranovákon, aki eddig vigyázott rá!
(Ígérem Józsi bácsi, hogy jó kezekbe került, és remélem gyorsan új életre fog kelni.)
Mint egy új családtagnak, először nevet kellett neki találni.
![]() | |||
Natasa kukucskál |
![]() |
Natasa az új helyén |
Igaz nem egy nőies jelenség, de női nevet kellett találni, mivel sok férfiember álma, akik szeretnének sokszor benne lenni. :o)
A névkeresésben az is közrejátszott, hogy orosz gyártmány, így hosszú tanakodás után NATASA lett a neve.
Az első dolog az elszállítás volt. Tréler kölcsönzés, Mátranovákra le, Natasát fel a trélerre, vissza Budapestre, aztán be az egyik barátom édesapjának műhelyébe.
Köszönöm Laci!!!
A felújításra nem kerülhetett sor rögtön a vásárlás után, mivel éppen egy lakásfelújításban voltunk így nem volt rá idő.
![]() |
Natasa a műhelyben |
Aztán június közepén készen lettünk a lakással, így nekiállhattam a munkának. Az első feladat a karosszéria elemek és az utastér szétszerelése.
Először a ponyva és a ponyvatartók kerültek le róla:
![]() | ||||

Motorháztető, bal motortér-borítás, lámpák, a bal első sárvédő és az első lökhárító:

Doblemezek, jobb motortér-borítás és a jobboldali sárvédő:
Hűtőrács és a lamella leszerelése:

Most itt tartunk, eddig 8,5 munkaóra telt el.
Nekünk egy hét nyaralás következik, (irány Erdély!) úgyhogy legközelebb július elején találkozunk!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése